Priser klasse B • Priser klasse BE/B96 • Priser klasse APriser klasse A1Priser klasse A2

Priser klasse BE og B96

Hos oss kan du betale med bankkort, kontant, Vipps eller faktura. Vi tar ikke kredittkort. Se elevinformasjon for nærmere informasjon om bestilling og avbestilling av timer.

Prisene gjelder fra 01.01.24. Forbehold om trykkfeil samt prisjustering.

Du får førerrett i klasse B kode 96 ved å ta minst 7 timer obligatorisk opplæring uten å måtte gå opp til ny førerprøve.

For å få førerrett i klasse BE må du ta oppkjøring.

Trinn 2 – Grunnleggende opplæring

På dette trinnet skal du lære å bruke bil med tilhenger kjøreteknisk, å koble tilhenger til og fra, å rygge med tilhenger og å foreta sikkerhetskontroll.

Trinn 3 – Trafikal del

På dette trinnet skal du lære å kjøre sikkert og selvstendig med bil og tilhenger i variert trafikk.

Trinn 4 – Avsluttende opplæring

I løpet av trinn 4 skal du bli så god at du kan kjøre bil med tilhenger på en ansvarlig måte og i god samhandling med andre trafikanter.

Teoriprøve og OPPKJØRING hos Statens vegvesen

Gebyrer til Statens vegvesen